Loodsen

De oud leiding en andere 18+ leden vormen de Loodsen.

Ervaring en betrokkenheid

De loodsen hebben een brok ervaring waar je u tegen zegt. Met tussen de 15 en 20 man leiding en voormalig leiding weten de loodsen hoe de Waterscouting Paul Kruger werkt. Toen de losstaande stam een aantal jaar geleden bij de groep is gevoegd hebben de Loodsen de aanhangwagen, twee jumbotenten en tafels en banken cadeau gedaan de groep. De Loodsen komen 1 keer per maand samen voor een activiteit of samenkomst.

Ondersteuning

Waar het nodig is kan leiding en bestuur aankloppen voor advies en inzet. Zo halen de loodsen bij het verkopen tijdens het ringrijden een groot bedrag op voor de groep. Ook hebben we samen de nieuwe brandmelding-installatie aangelegd wat het clubhuis een stuk veiliger maakt voor iedereen.

Komen kijken?