Verhuur lelievletten

Verhuur van een vlet kost bij ons:

€ 40 per dag of € 175 per week

Per gehuurde lelievlet dient een borg van € 100 te worden betaald.

Gebruik

De gebruiker verklaart de in bruikleen / huur genomen lelievlet(ten) in minimaal dezelfde staat terug te bezorgen. De gebruiker zal voorzichtig en zorgzaam met het materiaal omgaan. Het gebruik dient in goed overleg te gaan met de contactpersoon van de verhuurder. Eventuele schade dient direct na de gebeurtenis te worden gemeld aan de contactpersoon van de verhuurder. Schade die niet door de verzekering van de verhuurder wordt vergoed komt voor rekening van de gebruiker.

Roken in de lelievlet(ten) is niet toegestaan.

Tijdens het varen dient de bootsman van elke lelievlet minimaal in het bezit te zijn van een machtiging bootleiding zeilen op A-water (MBL-ZA) of een vergelijkbaar CWO niveau. Bij windkracht harder dan 6 beaufort mag niet worden gezeild.

Interesse? Neem vrijblijvend contact met ons op.

Clubhuis de Oliphant

Ons clubhuis is niet te huur voor andere scoutinggroepen of ander gebruik.